Mexico 25/12/2011 – Oaxaca

  • Hledani autobusu na “atobusovem nadrazi” druhe tridy, treti tridu si snad jiz nedokazu predstavit.
  • Navsteva Tule, mestecko v jednom ze tri udoli ktera se spojuji v Oaxace
  • Nejvetsi strom na svete
  • Vanocni bohosluzba v Tule

Cesta zpet do mesta byla uz celkem jednoducha. Neb jsem borec, ktery se jiz vyzna, vyrazil jsem k silnici, nasel kosaty strom a usoudil, ze to bude asi autobusova zastavka. Za nekolik vterin jelo kolem osobni auto (prvni vozidlo ktere jelo kolem). Kousek za stromem zastavilo, vyskocil z nho chlap, rdic decentne ztroubil a zamaval na mne. Bez meskani jsem udelal presne to co je v priruckach oznacovano vykricnikem. Nikdy to nedelejte! Auto bylo plne, na zadnim sedadle sedeli dve zeny, a jedna mela na kline dite, na prednim sedadle sedel vedle ridice borec. Dival jsem se ponekud rozpacite, nicmene bodry ridic nezavahal, presunul borcen za saltpaku, a ja jsem se vesel do zbytku sedadla. Ridic, ktery mluvil laanou anglictinou mi oznmil, ze jiz procestoval skoro cely svet, byl dokonce v USA, ale kde je cesko o tom nemel ani potuchy. Nicmene me opravdu dovezl az  do Oaxacy pozadal o 10 pessos na benzin, dal jsem mu 20 a byl velice rad jakou jsem mel zajimavou cestu.

 

Leave a Reply

