Mexico 28/12/2011 – Mexico City

Mistenku jsem si koupil jiz vcera, jsem jiz ostrileny kozak. Zato cestou na  autobusove nadrazi jsem zjistil, ze autobuseve nadrazi je v podstate prez ulici od meho prvniho hotelu (300 m). Kdyz jsem prijel, sedl jsem do taxiku a on se mnou jezdil nejmene 15 minut po meste, nezli me dovezl k hotelu z druhe strany. Nechal si to samozrejme zaplatit. Jinak cesta probehla v klidu a bez problemu (bez zabavnych situaci). VMexico City jsem se ubytoval v docela slusnem hotelu a zase Expedia to mela tak za 75 % ceny. Navic hotel je to kousek od metra a bydlim v 9-tem patre a mam hezky vyhled na mesto.

 

Leave a Reply

