Jackson – Wyoming

Cesta do ze Salt Lake City do Jackson, WY byla velice prijemna, uz take proto, ze jsem jel v klimatizovanem aute a venku bylo kolem 40 C. Mesto Jackson se rozklada na jiznim okraji narodniho parku Grand Teton, coz byl muj prvni park, ktery jsem planoval navstivit. Sehnat hotel v Yeollowstonu je za a velice obtizne, doporucuje se objednavat az rok do predu a navic je to docela nakladna zalezitost. Tak se stalo, ze jsem v Jacksonu zustal velkou cast dovolene a do Yellowstonu jsem dojizdel, v prumeru neco prez 100 mil, podle toho do ktere casti parku jsem jel.

Leave a Reply

