Grand Teton National Park

Narodni park Grand Teton se naleza v severozapadnim cipu statu Wyoming, hnedka na sever od mestecka Jackson, a na jih od Yellowstonskeho narodniho parku. Hlavni dominantou parku je pohori Teton, nicmene velikou cast parku zabira siroke udoli, ktere se tahne od Jecksonu (Jackson Hole). Muzete tam spatrit obrovske plochy nedotcene prirody, kde jsem napriklad poprve videl bizony ve volne prirode. Bylo to na zacatku dovolene a jeste jsem byl takovy vyblbnuty z varovani typu “Bizon neni krava, ale je to divoke zvire, nepriblizujte se!” a tak moje fotky bizonu v Teton parku se nezachovaly, napravil jsem to az v Yellowstonu, ale to bych predbihal. V parku je asi 320 km udrzovanych stezek, vybral jsem si Cascade Canyon, ktery zacina at Jenny Lake a zarezava se hluboko do pohori Teton (Teton Range).

Leave a Reply

