Spanelsko_03 Madrid

Hned rano, asi v 9 jsem vyrazil na obhlidku mesta. V teto casne dobe se pohybuji po meste pouze turiste a cistici ulic coz mi umoznilo udelat nekolik fotek z mist, kde se obvykle pohybuji davy lidi. Mesto jsem prosel po obhlidkove ceste doporucene pruvodcem (Lonely Planet) nadelel nejake fotky, ktere co nevidet dolozim.

Odpoledne jsem ztravil v museu Centro de Arte Reina Sofia. Muzeum je instalovano v krasne, prostorne budove postavene na zakladech spitalu. Sbirky se soustreduji na moderni umeni a na soucasne minuleho stoleti (tak do 90tych let).

Tak se stalo, ze cestou do hotelu jsem se zastavil na jedno. Uz se pomalu vyznam v objednavani. Objednam si pivo nebo vino, oni mi k tomu prinesou neco maleho k zakousnuti a ja vyuziji te doby ke studiu jidelniho listku pomoci slovniku.

Leave a Reply

