Spanelsko_07 Madrid

Dneska jsem opustil krasne a prijemne meste Toledo a vratil se zpet do Madridu. V priruckach psali o Toledu, ze se asi ztratite ve spleti ulicek, meli pravdu (cemuz jsem samozrejme neveril) jenomze Toledo ma nekolik vyhod, predevsim je male takze se da cele prejit  a navic je na kopci.

Cesta vlakem byla zase velice prijemna, pohodlna a rychla. Vyhledy vsak nebyly nic vzrusujiciho, olivovnikove sady,  olivovnikove sady a takhle v dalce olivovnikove sady.

V Madridu jsem se sel trochu projit, doprat si pivo a taps. Na hlavnim namesti bylo hlucno neb se tam seslo mnozstvi fanousku, zrejme fotbalovych a trochu pripitych. Tomas by je asi poznal, byli to nejspise turci, no rozhodne neco na vychod od reky Moravy, z jazyku jsem nechytal ani slovo, z jejich radostneho “zpevu” jsem vytusil, ze asi vyhrali.

Leave a Reply

