Spanelsko_12 Sevilla

Sevilla,Vydal jsem se na okruzni prochazku mestem a podel reky Quadalquivir, dalsi z peti spanelskych rek, ktere me deda ucil, takze jsem zase zavzpominal a pokracoval. Mimochodem, k zabradli mostu, milenci pridelavaji zamky na znameni sve vecne lasky. Reka Quadalquivir byla totiz splavna pro namorni lode az hluboko do vnitrozemi, tak se take stalo, ze oba slavni moreplavci, Kolumbus a Magalen, odpluly na sve obevitelsle cesty ze Sevilly, a mesto z tohoto take nasledne bohatlo, zvlaste pak, kdyz ziskalo monopol na obchod s americkym kontinentem, v roce 1503.

Sevilla,Sevilla,Cestou jsem navstivil slavnou arenu bycich zapasu v Seville a pridruzene museum. Velice rad bych se bycich zapasu zucastnil, prisi vsak budou az v nedeli a to uz tady nebudu zase ja. Sevilla, Sevilla,Mozna se mi podari uvidet byci zapasy na spatecni ceste v Madridu. Kazdopadne bylo velice zjimavese dozvedet neco o vzniku a vyvoji bycich zapasu. Na obrazku ja zapadni, nejdrazsi, tribuna vcetne kralovske loze. Tou branou pod tribunou prichazi matador a protejsi branou vpousti byka. Na vedlesim obrazku je obleceni matadora, ktere vazi asi 5 kg.

Vecer jsem toho zase moc nenapsal, neb jsem posedel na sklenku s obchodnikem z Ghany (narodil se a vystudoval v Anglii), ktery obchoduje s olivovym olejem, ma projezdene cele stredomori a velice jsme se shodli v otazkach filosofie. Clovek by se mel radovat ze zivota ktery ma, protoze to je ohrome vyjimecna vec.

Leave a Reply

