Maroko_28 Rabat

No tedka si to marocke dopravni podniky u mne vylepsily. Nadrazi je krasne, ciste, maji tady cedule napsane take latinkou a nejsou tu zadni ukriceni nahaneci, a navic tady maji wifi zadarmo. Je to uplne osvezujici pocit.
Pri obednavani hotelu se vludila chybycka, objednaval jsem hotel v Rabatu, lec, pri sve setrivosti jsem to vyiral podle ceny a zabukoval jsem, omylem, hotel v sousednim mestecku, Sale. Takze jsem si alespon vyrazil na prochazku po okoli. Mestecko je kousek od more, a na mapce je namalovana plaz. Podezreni jsem ziskal uz kdyz jsem se ptal v recepci na cestu k mori, pani se na mne divala pohledm “Proc, pro boha, chcete jit k mori?”. No sel jsem a nasel jsem ohromnou skladku kterou postupne zahrnuji do more. Navic jsou tam jatka, kde rvla zvirata. At mi nikdo nerika ze zvire nevi co ho ceka. No a vedle jatek, s vyhledm prez skladku na more, bylo nekolik kavaren, kde si lide vychutnavali caj a za nima se prosirala betonova dzungle opryskanych “novostaveb”. Protoze, se snazim nedelat fotky osklivych veci moc jich tady holt nebude.

Rabat_01 2013 001 Rabat_01 2013 011 Rabat_01 2013 010 Rabat_01 2013 008 Rabat_01 2013 003

Leave a Reply

