Spanelsko_31 La Linea de la Concepcion

V Tangeru jsem byl, posledni noc, ubytovan ve stejnem hotelu, “Continental” jako pri sve prvni navsteve. Rano odchazim z hotelu, prochazim obrovskym vestibulem a proti me jde velice pekne devce, jenom jsem si tak poznamenal: “No konecne nejaka pekna holka” a divenka odtusila “Dekuji”. Jak vidno, clovek ma byt opatrny co rika i v cizine, no alespon jsem nerekl nic spatneho, jako te polce co me blokovala auto (v Manchestru, CT).
Lod jsem koupil s jinou spolecnosti (samoozreme jsem nekoupil lod, ale listek), asi za polovicni cenu, trochu mi to vrtalo hlavou, ale v zapeti jsem se mel dozvedet proc, ona ta lod totiz jezdi jako ty taxiky “colectivo”. V deset, kdy byl planovany odjezd nas tam cekalo asi 20, ve dvanct, kdy byl planovan odjezd dalsi lodi, nas tam jiz posedavalo 100 (vic nez sto). Vsichni v klidu cekali, popijeli caj a k tomu vybalili placky. Jedinny kdo byl nervozni a nemel nejmensiho poneti co se deje jsem byl ja. Po poledni nas vpustili a lod a pred druhou jsme vyrazili smerem k evropskym brehum. V Tarife jsem jiz vedel, kde zastavuji autobusy smerem na Algeciras. Moje cilova stanice bylo La Linea de la Concepcion, na lodi jsem si napsal cedulku a predpokladal jsem (spravne), ze autobusaci ve Spanelsku budou ovladat latinku. Kdyz jsem prichazel k autobusove stanici vyjizdeli tri autobusy. rozbehl jsem se a vsechny autobusy zastavily, v behu jsem zacal hldeat po 22 kapsach me specialni vesty, listecek s nazvem cilove stanice. Listek jsem nenasel. Na prvniho autobusaka jsem vyhrkl Linea (to bylo jedinne co jsem si pamatoval), byl sem odeslan k dalsimu a ten treti jiz byl ten spravny. Jak vidno, autobusaci jsou na podobne situace zvykli, nejenom, ze z meho zoufaleho zvatlani vytusili, kam chci jet, ale jeste me uklidnovali. No a potom Gibraltar_01 2013 003<- Muj fotak se evidentne nedokazal vyporadat s barvou skla autobusu (?).
jsem se jiz, vice mene bez vyraznych zazitku dostal do posledniho spanelskeho mesta, na hranici Giraltaru. Zdravim spanelske autobusaky a dekuji!
Gibraltar_01 2013 012Vylezl jsem z autobusu a naprosto fascinovan jsem ziral na na onu ohromnou skalu, pod kterou, jak mi jiz dedecek vypravoval, v roce 711 pristal arabsky vojevudce Tarik, aby dobyl spanelsky poloostrov. Pripadal jsem si jako ve filmu “Setkani tretiho druhu”. Misto do hotelu jsem, s baglem na zadech, sel smerem ke Skale (to velke S jsem pouzil, abych zduraznil, jak je ta skala velika).
Gibraltar_01 2013 010<- S chuti jsem si doopral dobre vecere, rybu a bile Rioja.

Leave a Reply

