Spanelsko_39 Madrid

Cesta probehla v klidu az na posledni minuty pred odjezdem vlaku. V Granade jsem jiz stravil nekolik dni a tak prece vim, ktery autobus jezdi k nadrazi a nedal jsem se odradit ani pochybovacnymi poznamkami ridice, ostatne nemel jsem casu nazbyt. Jak jiz nekdo rekl prede mnou: “Do nestesti nas neprivadeji veci, ktere nevime, ale veci ktere vime jiste, ale ktere nejsou pravda!”. Takze jsem bezel s batohem na zadech a vzpominal na Cimrmana: “Musite se naucit behat tak jak jste, take nezahodite kufr, kdyz spchate na vlak nebo kdyz vas honi cetnik a neprevleknete se do trnyrek s lampasy”, ostatne nekde jsem cetl, ze batoh ma byt tak tezky (lehky), ay se s nim nechalo bezet. Vyzkousel jsem si to, neb ridic autobusu, tesne pred nadrazim zabocil, se skodolibym usmevem, na konecnou.
Hotel je sice docela stary, ale reltivne levny a v samem centru mesta. Takze jsem si jeste stacil zajit do Prada na dve hodinky. Mezi 18:00 do 20:00 je museum otevreno zadarmo, kazdy den, coz je bezvadne, neb to mam do musea asi 5 minut. Potkal jsem ve fronte nekolik cechu a spoustu rusu.

Leave a Reply

