Spanelsko_49 Madrid

Muj odjezd z Valencie provazelo “drobne” nedopatreni. Na vlak jsem tentokrate prisel vcas a abych vyuzil onech 20 minut, ktere mi zbyvaly do odjezdu vlaku, zastvil jsem se u ATM machine vyzvdnout si nejake penize. ATM machine penize nevydala, ale zato mi odmitla vratit moji kreditni kartu. Kdyz uz jsem s ATM, bezradne, klepal jako kdyz se v aoutomatu zasekne tatranka, tak prikvacil nejaky policajt a jal se mi pomahat. Nekolikrat nekam volal, potom me uklidnoval rka, ze se vsecko vyresi radne a ke vseobecne spokojenosti (celou konversaci jsem samozrejme vedli ve spanelstine). Samozrejme se nic nevyresilo a ja jsem jen tak tak chytil rychlik do Madridu, listek na vlak jsem mel jiz koupeny, hotel v Madridu zaplaceny, v kapse 20 euro a tak jsem vyrazil vsric stastnym zitrkm.

Madrid_09 2013 058 Madrid_09 2013 059Jak vidite, vsecko nakonec dopadlo dobre, nasel jsem hotel, je predplaceny a docela slusny. Navic si s kralem koukame do oken, nejsem si ale jist zda je kralovi znamo, ze muj hotel je jenom prez park od jeho ubytovny.

Leave a Reply

