Spanelsko_50 Madrid

Problem s kreditni kartou jsem nejak zvladnul, tedy doufam. Poslu mi (?) novou kartu do hotelu overnight. No doufejme.

Prsi a bude prset, nemel jsem kalich zasel jsem tedy do musea, tentokrate Prado a s pruvodcem, knihou. Stravil jsem zde cely den, dozvdel se neco o starych mistrech a pripustil, ze i oni, kdyz se tomu patricne venovali, dokazali vytvorit vynikajici dilo. Zvlaste pak na mne zapusobil El Greko, nikdy jsem nevidel tolik jeho platen pohromade. Skoda, ze nejsem umelecky kritik, asi bych razil heslo, ze El Greko byl prvni moderni malir. Kdyby se na platne nechaly jenom jeho barvy, mohly to byt krasne abstraktni obrazy.

Leave a Reply

