Italie_14 Neapol

Neapol_03 2013 008Hned rano jsem se vydal do (Erculanea) Herkulanea a bylo to moudre rozhodnuti. Nejenom, ze Herculaneum ma opravdu co nabidnout, ale protoze jsem byl jednim z prvnich navstevniku podarilo se mi projit vetsi cast mesta pred navalem turistu.

 

Neapol_03 2013 055Odpoledne jsem se jeste vydal na vylet na Vesuv, coz byla vice mene prochazka, neb az pod vrchol me dovezl mikrobus. Takze i vetchy starec jako jsem ja se muze pochlubit, ze vyslapal az na vrchol Vesuvu. Nicmene zadna lava tam nebublala, zeme se netrasla no proste hora s dirou na vrcholu. Mam ale dobry pocit, ze jsem byl na vrcholu jedinne evropske cinne sopky.

Insert:

Leave a Reply

