Italie_20 Sorrento

Dneska jsem mel odpocinkovy den a pri te prilezitosti jsem navstivil vystavu Salvatora Daliho.

Prave jsem se vratil z vecere a musim se s vami podelit o dojmy, ktere jsem ziskal za sveho pobytu v Italii. Tak tedy predevsim jidlo , ktere dostanete v hotelu (***) je mizerne, protoze to pripravuji pro par lidi. Jednou se mne nekdo ptal, kdyz se tak toulam po svete, kde jsem jedl nejlepsi jidlo a ja jsem musel odpovedet, ze v americe a nekteri lide na mne koukaji jako, ze jsem spadl z visne. Nejlepsi seefood jsem jedl asi v Bostonu (doporucoval bych Oyster House). Nechodme ale tak daleko, ve vsi jako je Kinelon je napriklad restauracen Outback, kde dostanete salmona, cerstveho a zeptaji se jak to chcete udelat. Tady jsem si objednal salmona a dostal jsem nejakou starou rybu politou omackou, aby to zakrylo barvu a “vuni” te ryby. Nejlepsi jidlo, ktere jsem zatim v Italii jedl bylo vino a syr, koupeny v supermarketu. Ve Spanelsku, kdyz jsem zaplatil vic penez, tak jsem dostal dobre jidlo, tady (v Italii) se mi zatim nepostestilo. Nechapu, proc se sem jeste nerozsiril retezec Olive Garden, maji pevne ceny, cerstvu zeleninu a vyborne italske jidlo, to by tady musel byt uplny trhak. Prestanu si stezovat, to nemem v popisu prace, ostatne se musim zacit balit, zitra se presouvam do Brindisi, odkud se preplavim do Recka.

Insert:

Leave a Reply

