Recko_23 Volos

Dneska jsem se rozhodl si udelat skutecne odpocinkovy den. Bagl jsem uschoval v hotelu a vydal se na klidnou prochazku mestem, lod mi odjizdi v osm vecer a rano bych mel byt v Recku. Jak se tak loudam mestem uvidel jsem kancelar ferry (prevoz) do Recka. Pro klid duse jsem se tam zastavil pozeptat se zda muj listek je v poradku. Bylo asi pul jedne, kdyz jsem vstoupil do kancelare. Pan si mne se zajmem vyslechl naces odtusil, ze posledni lod odjizdi za pul hodiny a vecer uz nic nejede. Stale jsem jeste neveril, byla to zrejme konkurencni spolecnost, ale pro klid duse a trening v behu jsem vyrazil do hotelu pro bagl, potom taxi a za chvili jsem jiz stal v odbavovaci hale v pristavu, kde mi potvrdili, ze pokud se chci dostat do Recka musim se dostat na lod, ktera jiz mela byt nekolik minut na ceste.  Pan u okenka mi, bez problemu a bez zbytecnych reci, vydal jizdenku a ja vyrazil s poslednim stafetovym kolikem. Na lod nakladali tyraky, takze byla stejne zpozdena a ja se “v klidu” nalodil. Na lodi jsem se uklidnil, naobedval a za 8 hodin, kolem jedenacte v noci jsem jiz sedel v odbavovaci hale pristavu Igoumenitsa, v Recku. Tak jsem se, na lavicce “pohodlne” vyspal, rano zacytil autobus a odpoledne jiz jsem se prochazel po Volosu s Vendulou.

One comment on “Recko_23 Volos

  1. Jim says:

    i like the picture of the bottles

Leave a Reply

