Brazil_08 Rio de Janeiro

Dneska mam zase prihodu. Vlastne to zacalo jiz vcera. Koupil jsem lahvicku dobreho vina, nejaky syr a oslavili jsme setkani s Justinem, kery uz zase odjizdel autobusem do Ria. Protoze jsem trochu paranoidni, takze s sebou do letadla neberu ani nuzticky. Tak se stalo, ze jsme si na recepci v hotelu pujcili nuz. No a vsechno bylo v naproste pohode. Druhy den jsme hned rano leteli do Ria a pri kontrole pred nastupovanim do letadla me pan pozadal zda by si mohl prohlednout moji vestu a vytahal z ni vsechno mozne a nakonec take nuz, ktery jsem rano zapomel pri odchodu vratit na recepci. No, kdyby se mi to stalo v Americe mozna by me pro jistotu zavreli, tady to proslo s napomenutim. No, uprimne receno, mel jsem velice nahnano, ale ted uz je to za nama.

Leave a Reply

