Brazil_09 Rio de Janeiro

Rio 2014 001Setkali jsme se Justinem a nejakymi jeho kamarady a hned rano jsme vyrazili na karneval. Slibili, ze uvidime opravdovsky karneval a ne tu vyumelkovanou maskaradu. No to jsme teda videli, podle zprav, vyrazilo do ulic asi 2 400 000 lidi, kteri se pozvolna presouvali po ulici. Prostor byl uzavreny policii a vojaky, tedy uzavreny je silne slovo, mohli jste tam normalne projit, ale zrejme zde existuje nejaka dohoda, ze za policejnim kordonem se jiz zadny karneval neporada. Karneval zacinal v 10, ale jiz v 9 se tam valily davy, rvala muzika a lid zacinal pit levne, lehke a velice spatne pivo. Lid, ktery se ucastnil karnevalu byl oblecen v ruznych maskach, ale vetsinou byli jenom ozdobeni nejakymi doplnky. Tak mi to trochu pripadlo, ze se vysnorili do vseho, co za normalnich okolnosti nemohou vzit na sebe. Tak se stalo, ze tam bylo spousta muzu prevlecenych za zeny a zen za prostitutky. Musi zde byt ohromna spolecnost gayu. Ted se to vsechno namackalo na sebe a protlacovalo se mezi sebou. Navic zde, samozrejme nebylo dostatek zachodku, a tak se stalo, ze u kazdeho vyklenku nekdo cural. Za nekolik minut jsem teto podivane mel plne zuby a zacalo se mi delat spatne, opustil jsem karneval sedl si na brehu more, posluuchal priboj a jenom z dalky ke mne zaznivala “muzika” a zpevy ozralych karnevalistu. No abych to shrnul, karneval v Riu byl pro mne velikym zazitkem a doufam, ze celozivotnim. Pozdeji, kdyz jsem se prodiral k hotelu, jiz se tam vznasel onen sladky zapach moci a rozliteho piva. Marne se snazim na teto atrakci najit neco dobreho, mozna kdyby mi bylo dvacet, dival bych se na veci jinak.

Leave a Reply

