Brazil_12 Rio de Janeiro

Dneska jsem si vytvoril odpocinkovy den. Lindsey a mladez se vydali na plaz trochu se jeste spalit pred odjezdem a ja jsem si uzival klidu na terase, u bazenu ale ve stinu. Vecer jsem odvezl Lindsey na letiste a rozhodl jsem se na zpatecni ceste setrit a vydal se autobusem. Autobus ale nemohl do centra, neb tam jeste stale probihal karneval, “zeptal jsem se” kde je stanice metra a ridic znechucene ukazal nejakym neurcitym smerem. Marne jsem se snazil zorientovat, ulici jsem nemohl najit na mape i vydal jsem se, v zoufalstvi, smerem ktery mi ukazal ridic. Po nejake dobe beznadejneho bloudeni se me ujala nejaka slecna, s borcem, ktery nesl nekolik zavazadel a dovedla me az ke stanici metra. Borec sice reptallec a vlacel za nami zavazadla, ale slecna zrejme mela v rodine navrch, diky bohu (spise diky slecne). Tak se stalo, ze moje posledni noc dopadla bez problemu a vice mene v pohode. Pokochal jsem se jeste karnvalem, v hotelu jsem jeste koupil sklenku zaslouzeneho vina a zkolaboval jsem na posteli.

Leave a Reply

