Italy_11 Grosseto

Cestou z Pissy do Gosseta jsem navstivil dve krasna mesta, San Gimignano a Volterra. Cestou jsem ale projel velikou cast Toskanska a to byl zazitek sam o sobe.

San Gimignano, mimochodem, odsud mam zazitek. Prislo a mne nutkani i vyhledal jsem verejny zachodek. Mlada pani prede mnou se rozcilovala, ze ji automat nevratil spravne drobne a ja jsem stal v rade za ni, v ruce jsem zmoulal 2 euro a premyslel, zda je to ta spravna investice, kdyz tu me z premytani vytrhl pan, ktery prave vychazel a pravil: “Ja tedy nevim jak je to na damskem, ale na pansky muzete jit bez listku”. Podekoval jsem, ale vzpeti jsem se zeptal “Jak vite, ze mluvim cesky?” a pan odtusil: “Ja to totiz jinak ani neumim!” Muj soused z Mestce, pan Strnad by k tomu jeste dodal: “Slovan vsude bratry ma!”.

Volterra

This entry was posted in Italie.

Leave a Reply

