Italy_14 Tarqunia

Dneska je pondeli, pamatky a muzea amji odpocinkovy den, ja jsme si naplanoval navstevu velikeho prirodniho parku na jih od Grosseta. No park jsem navstivil, ale nijak vyzname to na mne nezapusobylo, nicmen jsem mel drobny problem. Kdyz jsem prijel do parku, na vjezdu byla zavora, zmacknul jsem knoflik v ocekavani listku, lec nestalo se tak, masinka mi vypravovala neco italsky. Nakonec se nekdo nade mnou zrejme ustrnul, brana se zvedla a ja mohl navstivit park. Zato pri zpatecni ceste, kdy jsem ocekaval podobny proces vsak nastala zmena programu, nekolikrat jsem zmacknul knoflik, vyslechl si nekolik italskych vet a zavora za mnou se zavrela. Vcitil jsem se do pocitu zviratka ktere spadne do pasti, jeste jsem si v halve promitnul scenku, kdy Mr. Been vyjizdi z parkoviste, premyslel jsem, zda bych mohl pouzit nekterou z jeho fint, kdyz uz jsem byl rozhodnut zvednout zavoru silou, zavora, jako by neco tusila, se zvedla sama a ja jsem se dostal zpet na svobodu. Hlidac, ktery mne zrejme pozoroval kamerou se zajiste dobre bavil.
Odpoledne jsem dorazil do Tarquinie, zjistil, ze pamatky jsou opravdu zavrene, lec zjistil jsem, ze mestecko Tarquinie je velice pekne a prijemne. Nakonec jsem se ubytoval a vecer jsem jiz sedel na brehu morskem a kochal se.

This entry was posted in Italie.

Leave a Reply

