Italy_17 Agropoli

Fricken cyclists. Jdu po stopach svateho Benedikta, vcera jsem navstivil “jeskyni” kde hledal (marne) klid pred svetem. Potom napsal prirucku benediktnskeho radu a zalozil klaster v Monte Cassinu.
Vyjel jsem vcas, abych pohodlne stihnul dopoledni prohlidku, vsechno by bylo byvalo perfektni, kdyby se zrovna nejel cyklisticky zavod do vrchu Monte Cassino. Takze me nenechali vyjet nahoru, ale zastvili me na parkovisti, kde mi do vrcholu (do klastera) zbyvalo jeste 7 km. Vyrazil jsem a dostal jsem se tam, po mnoha tezkostech s poradateli kolem pul 12te. Nezli jsem se stacil rozhlednout zavrely klaster a me se podarilo, jen tak tak, zpatky me vzal nejaky sberny autobus.  No proste, co mam povidat, cyklisti mi v Italii lezou na nervy.

 

Leave a Reply

